ОГОЛОШЕННЯ

Назад

Обухівська районна державна адміністрація з метою формування Громадської ради при Обухівській районній державній адміністрації оголошує прийом документів від громадських організацій, релігійних, благодійних організацій, творчих спілок, професійних спілок та їх об’єднань, асоціацій, органів самоорганізації населення, організацій роботодавців та їх об’єднань, недержавних засобів інформації, інших непідприємницьких товариств та установ, легалізованих відповідно до законодавства (далі – інститут громадянського суспільства).

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (зі змінами) бажаючі подають наступні документи:

- заяву, підписану уповноваженою особою керівного органу громадянського суспільства;

- рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом до складу громадської ради;

- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по-батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;

- копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;

- інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;

- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, - за період діяльності);

- відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

Приймання документів здійснюється протягом 30 календарних днів з дати оприлюднення оголошення.

У разі виявлення невідповідності документів, поданих інститутом громадянського суспільства, ініціативна група не пізніше ніж за 15 календарних днів до проведення установчих зборів письмово та в електронній формі інформує про це інститут громадянського суспільства.

Приймання заяв для участі в установчих зборах припиняється за 30 календарних днів до їх проведення.

Про дату і час проведення установчих зборів буде повідомлено додатково.

Контактна особа : Пиртик Юлія Зіновіївна тел: 5-03-38

Коментарі
Запам'ятати

Додати
Реклама