На базі Української ЗОШ І–ІІІ ступенів № 1, 16 лютого 2017 року проходив Всеукраїнський захід для вчителів початкової школи.

Назад

  У засіданні взяли участь Ткаченко Любов Петрівна, завідуюча відділом початкової освіти КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», Воронцова Емілія Валеріївна, науковий співробітник Інституту модернізації змісту МОН України, Чабайовська Марія Іванівна, доцент кафедри української мови  та методики навчання НПУ імені М.П. Драгоманова м. Київа, Білохвощенко Світлана Миколаївна, директор Української ЗОШ І–ІІІ ступенів №1 та освітяни Київської, Запорізької, Чернігівської областей, з міста Києва.

  Під час чергового засідання у формі «круглого столу» відбувся майстер-клас Кальчук Марії Іванівни з теми: «Проблемне навчання на уроках української мови в початковій школі за інтегративно-діяльнісною технологією «Росток»». Проблемне навчання, як ефективний метод пошуково-  пізнавальної діяльності школярів було презентовано педагогам під час фрагментів уроків з української мови: читання і письма з допомогою учнів 4-А та 4-Б класів (вчителі: Махиня Світлана Іванівна та Борисполець Олена Михайлівна). Кальчук М.І. науково обґрунтувала місце і роль    проблемної ситуації та особливості уроку відкриття нових знань у процесі вивчення української мови за інтегративно-діяльнісною технологією.

  В рамках заходу відбулись виступи науковців. Воронцова Е. В. розповіла вчителям про проблемні ситуації на уроці «відкриття нових знань» та прийоми створення проблемної ситуації. Чабайовська М. І. ґрунтовно та змістовно надала методичні рекомендації вчителям з теми «Формування  предметної компетентності молодших школярів на уроках навчання грамоти (письма) засобами педагогічної технології «Росток» в умовах розвитку сучасної початкової школи». До участі 20 квітня, в звіті роботи вчителів Київщини, які працюють за педагогічного технологією «Росток» запросила  Ткаченко Л. П., оголосивши тему та мету другого засідання майстер класу.

  Учасники заходу висловили думки про проблемні ситуації на уроках української мови та особливості уроку відкриття нових знань за педагогічною технологією «Росток», поділилися досвідом на прикладі розроблених уроків навчання грамоти для 1 класу.

  На завершення Ткаченко Л. П. та Кальчук М. І. підвели підсумки роботи «круглого столу» та надали рекомендації.

 

Взято з http://obukhovrda.gov.ua

Коментарі
Запам'ятати

Додати
Реклама