Дорожня "імпотенція" Горгана: чому Київщина пасе задніх?

Назад

 Нещодавно у ЗМІ з’явилася інформація про те, що цього року Київська область виділила на ремонт доріг 75 млн. гривень. На фоні майже двадцяти мільярдів, направлених на цю "вічну" проблему на загальнодержавному рівні, це – повний мізер

 Ми вже неодноразово звертали увагу на жалюгідний стан доріг в Київській області. Окремо розповідали і про стан дорожнього покриття траси Київ-Одеса, а також зробили проблемну карту доріг на Київщині.

 Проте інформація про розподілення коштів між областями варта окремої уваги. Тож, цьогоріч, згідно даних системи Prozorro, в столичному регіоні відремонтують дороги на суму 75 млн гривень: йдеться про тендерні торги, які вже закінчилися, або тривають. На перший погляд, сума ніби і значна. Втім, насправді це лише 0,38% від загальноукраїнської суми, спрямованої на ремонт доріг.

 Чи багато можна відремонтувати за такі гроші? Вартість одного кілометру капітального ремонту дороги, за словами міністра Володимира Омеляна становить від 15 до 40 млн (!) гривень. Тобто, навіть взявши по мінімуму, то капітально відремонтувати в області зможуть аж п’ять кілометрів дорожнього покриття. Чи не замало? Навіть на латки цих коштів не вистачить.

 Очевидно, що багато очікувань від обласної влади, яка мала б лобіювати виділення коштів. Але Київська обласна адміністрація у цьому – четверта з кінця. Гірше ситуація лише у Чернігівській, Одеській та Луганській областях.

 Здавалося б, маючи таку підтримку, яку має Горган – це і "патронат" нардепа, колишнього "регіонала", а нині очільника депутатської групи "Воля народу" Ярослава Москаленка, і лобі з боку АП та Кабміну, легко можна було б домогтися збільшення фінансування. Якось же Дніпропетровська, Львівська та Тернопільска області отримали більше двох мільярдів гривень. Олександр Горган мав би не вилазити з Кабміну, вибиваючи гроші для області.  Проте, замість цього йому малюють пафосні звіти за минулий рік, до яких голова КОДА не має особливого відношення

 То чи Горган не може дістати гроші, чи просто не хоче цього робити? Якщо не може, то виникає логічне запитання: для чого тоді такий губернатор? А якщо не хоче, то він тим паче непотрібен громаді.

 Не варто забувати, що голова КОДА, за своє майже чотирьохмісячне перебування на посаді не зумів навести навіть порядок в управлінні інфраструктури: там досі немає начальника. Заступників Горгана, схоже, теж не дуже цікавлять проблеми обласних доріг. Та й ситуація вимальовується таким чином, що якщо громада вирішить спитати за дороги, то питати буде ні з кого: губернатор не має прямого обов’язку слідкувати за ремонтом доріг, а голови управління інфраструктури не існує в природі…

 

Взято з http://mykyivregion.com.ua 

Коментарі
Запам'ятати

Додати
Реклама