Мультимедійні дошки в навчально-виховному процесі початкової школи

Назад

Все частіше в навчальних закладах можна почути термін «Інтерактивна дошка» і навіть «Мультимедійна дошка», дедалі більше учнів та викладачів зі щирим захопленням оглядають це «чудо техніки». Така дошка дозволяє учителеві збільшити сприйняття матеріалу за рахунок збільшення кількості ілюстративного матеріалу на уроці як то картинка з Інтернету або великомасштабна таблиця, текстовий файл або географічна карта. Вона стає незамінним супутником учителя на уроці, відмінним доповненням його слів.

Так,учні 1-Б класу зі своїм класним керівником Данюк Т.О. вже досить майстерно оволоділи навичками роботи з інтерактивною дошкою.

Діти сприймають інформацію швидше,беруть участь у групових дискусіях, роблячи обговорення ще більш цікавими. Вони дозволяють їм виконувати спільну роботу, вирішувати загальне завдання, проводити перевірку знань відразу у всьому навчальному класі, організувати грамотний зворотний зв'язок “учень - вчитель”.

Використання інтерактивної дошки на заняттях в початковій школі є однією з вимог сучасного освітнього процесу в умовах інформаційного суспільства.

/Files/images/danyuk/2017/IMG_1112.JPG /Files/images/danyuk/2017/IMG_1122.JPG/Files/images/danyuk/2017/IMG_1132.JPG

/Files/images/danyuk/2017/IMG_1129.JPG /Files/images/danyuk/2017/IMG_1165.JPG

Данюк Т.О.

НВК "Спеціалізованої загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів №5"

взято з obukhiv-school5.edukit.kiev.ua

Коментарі
Запам'ятати

Додати
Реклама