УРОК-ГРА «ВИБОРИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ»

Назад

Найважливішим завданням української школи є формування майбутнього країни, виховання вільних, відповідальних людей, гідних громадян своєї держави.

Змістом громадянської освіти є формування громадянської компетентності особистості, яка включає громадянознавчі знання, уміння й цінності: морально-етичні, філософсько-культурологічні, політологічні, правові, економічні й соціальні. Тому політико-правові знання, правову освіту можна вважати головним фактором соціалізації школяра. Високий рівень пізнавальної активності, формування навичок правової поведінки забезпечує проведення рольових ігор, під час яких учні, граючи певну роль, оцінюють ситуацію, враховуючи інтереси інших, мають критично мислити.

Враховуючи вище сказане, в Українській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулася незвичайна подія: учні 10 класу на уроці правознавства обирали Президента України. Основна мета заходу: узагальнити знання учнів за темою «Президент України».

Під час уроку учні вчились створювати програму дій на перспективу із зазначенням джерел її виконання, умінню аргументовано висловлювати свою точку зору, ставити запитання та відповідати на них, організовувати собі групу підтримки, відпрацьовували навички агітації.

Підлітки, що виступили в ролі кандидатів у Президенти, блискуче і креативно представили себе та належність до партій (ліберальна, соціалістична та консервативна) .

Під час «пресконференції» кожен презентував свою програму. А в ході дебатів «гострі» питання задавали кандидатам представники електорату. Плідно працювала і виборча комісія. Під час голосування, підрахунку голосів, роботи голови комісії відкрилось багато цікавих моментів.

Підбиваючи підсумки гри, варто відмітити, що учні здобули досвід громадянських дій, визначили основні громадянські уміння, а саме: брати участь у виборах та інших формах прямої демократії; відстоювати свої права, взаємодіючи з державними органами та органами місцевого самоврядування; диференціювати емоційні та раціональні компоненти власного вибору; критично сприймати інформацію, самостійно її реалізовувати.

Такі уроки сприяють формуванню демократичних переконань, готують учнів до активної участі в процесах державотворення; допомагають визначити власне місце у громадянському суспільстві.

P4130096 P4130017

Обухівська РДА

Коментарі
Запам'ятати

Додати
Реклама