Чому в Обухові немає гарячої води?

Назад

Підсумки обговорення на профільній депутатській комісії проблеми відсутності гарячої води в Обухові в неопалювальний період:
Керівники «ПАТ Енергія» та «Обухіврайтепломережа» не можуть сказати, коли в місті відновиться повноцінне постачання гарячої води, отже в кращому разі буде позмінний режим 10 днів на 1 міс., як нам пропонують зараз. Чому так? Про це повідомляє  Bohdan Yatsun на своїй сторінці у Facebook.
- Держкомпанія «Нафтогаз» не продає обухівським теплогенеруючим компаніям газу через значну заборгованість. Підтприємства не можуть покрити борги через те, що держава досі не перерахувала їм кошти за субсидії та пільги, а це бл. 11 млн.грн. Крім того, ще 16 млн боргу виникло через різницю між тарифами та собівартістю послуг, коли ціна газу зростала, а чинні тарифи підприємств не відповідали цій ціні. Крім того, зросла заборгованість населення за оплату послуг, і за минулий опалювальний сезон сягає 7 млн. Всі цифри стосуються тільки ПАТ «Енерго», в іншого підприємства – картина не краще.
- Також у зв’язку з черговим підвищення ціни електроенергії, тариф на гарячу воду в Обухові, а це в ПАТ «Енергія» - 89 грн за 1 м.кв. – вже не покриває собівартість послуг, отже його треба підвищувати. Але платоспроможність людей – також вже дуже низька.
- За словами теплопостачальників, додаткові збитки, через те, що до 30% гарячої води обухівчани КРАДУТЬ, через встановлення магнітів на лічильниках води, які збивають точний облік.
- Ще до 40% втрат тепла в дірявих мережах, які потребують капітального ремонту.
- Зараз ПАТ "Енергія" подає підігріває воду за рахунок тепла, що використовується у виробничому циклі Київський Картонно-паперовий комбінат (у них спільний приватний власник), але ККПК також оптимізує виробництво, тому об'єму цього тепла вже не достатньо, щоб забезпечити потреби міста. Картина може змінитися, якщо ККПК буде повністю завантажений - тоді тепла буде більше.
- Частіше, ніж раз на 10 днів переключати воду між мікрорайонами ПАт "Енергія" не буде, оскільки при цьому є тепловтрати. Можливо переключатимуть щотижня.
Що робити мешканцям:
1) стосовно якості послуг ПАТ "Енергії": у разі якщо температура гарячої води нижче 50 градусів, ви можете вимагати перерахунок оплати - 10% тарифу, а нижче 45 градусів - 30% тарифу. Для цього викликаєте представника ПАТ "Енергія" і складаєте Акт-претензію.
2) встановлювати поквартирні бойлери, але є ризик, що електропроводка може не витримати. До речі, на днях, схожа аварія сталася в Українці і півміста більше доби було без електрики. Тому паралельно треба проводити модернізацію електропроводки – побудинково і квартально. Вважаю - це завдання міської влади за участю співфінансування мешканців будинків.
Що має робити міська влада:
1) шукати інші варіанти генерації енергії для міста, зокрема будувати локальні котельні на окремих мікрорайонах, які працюватимуть на альтернативних видах палива, з дотриманням екологічних стандартів. Зокрема йдеться про нову приватну котельню для мікрорайону Лікарня, яка проте, планується на мазуті і скопі, що несе екологічні ризики для людей.
2) впроваджувати енергозберігаючі технології, які зменшать енергоспоживання в житловому фонді та енерговтрати в мережах: встановлювати побудинкові ІТП, ремонт мереж на ділянках, де проходять набільші втрати. Однак, на мою думку, в бюджеті розвитку на 2017 рік видатки на ці цілі – недостатні.

Коментарі
Запам'ятати

Додати
Реклама